طراحي وب سايت خبري

10 ويژگي ضروري يك فروشگاه اينترنتي

امكانات فروشگاه اينترنتي موفق چيست؟

در اين مقاله ويژگي هايي را كه به بهبود قابليت­ها و سوددهي وب سايت فروشگاهي شما كمك مي كنند را بررسي مي كنيم; شما با مطالعه اين موارد آمادگي لازم براي ساخت و مديريت فروشگاه خودتان را خواهيد داشت. در صورتي كه نياز به مشاوره رايگان داشتيد با ما تماس بگيريد.

جهت آشنايي با مفاهيم وب سايت اينترنتي مي توانيد مقاله ي فروشگاه اينترنتي را مطالعه فرماييد.

1-       لوگوي مناسب و گويا


 يك آرم مناسب و واضح، مثل يك كارت ويزيت هم براي كسب و كارهاي كوچك و هم براي برندهاي بزرگ ضروري است. در خريد آنلاين، لوگو يك نماد اعتماد و عنصر اطمينان بخش براي شركت يا سازمان است. براي مارك هاي معروف، تنها با يك لوگوي شناخته شده ، يك وب سايت با يك سري عكس و فيلم زيبا و يك دكمه ي خريد كافي است. توجه كنيد زمان زيادي صرف انتخاب لوگو نكنيد. اگر در مدت كم كسب و كار شما گرفت مي توانيد حتي لوگوي خود را تغيير دهيد و مشكل خاصي هم پيش نمي آيد. نكته مهم اين است كه فقط لوگوي خيلي بد انتخاب نكنيد!

SonyAdidas
 

2-      تخفيف، هديه و ارسال رايگان


كاربران معمولا سريع تصميم مي گيرند كه آيا يك وب سايت را دوست دارند يا نه. به همين دليل يك وب سايت فروشگاهي بايد علاقه مشتري را در همان لحظه هاي ابتدايي ورودش به سايت جلب كند، در غير اين صورت كاربران وب سايت هاي با صفحه ي اول جالبتري را براي خريد انتخاب خواهند كرد. هيچ چيز به اندازه ي تخيف ويژه در صفحه اول توجه مشتري را جلب نمي كند. بسياري از مردم در دوره هاي تخفيف و فروش ويژه، بدون فكر كردن خريد مي كنند و هر چيزي را حتي اگر نياز نداشته باشند فقط به اين علت كه تخفيف دارد مي خرند!

 برخي از مشتريان با ارسال رايگان جذب مي شوند و برخي با ارسال هديه . بنابراين تخفيف و فروش ويژه معمولا اولين چيزي است كه خريداران در وب سايت ها به دنبال آن هستند. وعده ي هديه و تخفيف باعث تحريك مشتريان به خريد مي شود. بنابراين موقعيت آگهي هاي تخفيف و بنرهاي جذاب در بالاترين قسمت صفحه اصلي يك وب سايت فروشگاهي توصيه مي شود.

 حمل و نقل رايگان نيز براي تعداد زيادي از مشتريان مهم است. يك فروشگاه اينترنتي براي تمام مردم نقاط مختلف است و فقط يك بازار محلي نيست، بنابراين بايد هزينه حمل و نقل را به صورت حساب هايش اضافه كند. بسياري از فروشگاه ها براي خودداري از هزينه هاي حمل و نقل بيجا، معمولا يك قيمت حداقل را به عنوان هزينه حمل و نقل تنظيم مي كنند به طوري كه براي خريداران، خريد از خرده فروش هاي بزرگ يا فروشگاه هاي آنلاين نتيجه يكساني دارد. بنابراين حمل و نقل رايگان در حاشيه قرار دارد و افزودن هزينه حمل و نقل به صورت حساب عامل بازدارنده اي براي خريداران محسوب نمي شود. علاوه براين خريد اجناس به صورت اينترنتي حتي بدون تخفيف ممكن است ارزان تر از خريد از مغازه هاي و بوتيك ها باشد. به همين دليل است كه حداقل هزينه حمل و نقل قابل قبول است.

 

eToysAbeBooks

3-      آخرين اخبار و محبوب ترين محصولات


براي اخبار دوره هاي تخفيف يا برنامه هاي آينده درباره ي محصولات صفحه ي اصلي بهترين مكان است. پيدا كردن محصولات منحصربه فرد و قيمت هاي خاص براي خريداران نبايد زياد مشكل باشد. به علاوه مشتريان ثابت بررسي چند محصول جديد در صفحه ي اصلي را اتلاف وقت براي گشتن به دنبال جديدترين محصولات در صفحات داخلي سايت ترجيح مي دهند.

سايت هاي معروف زير را ببينيد كه در آن ها به خوبي توجه مشتري به محصولات و تبليغات جلب مي شود.

 

 AppleAmazon

4-      نام تجاري محصولات


پيش بيني اينكه مشتري دنبال چه محصولي ست هميشه ممكن نيست؛ اما اين به اين معني نيست كه همه ي محصولات را بايد به طور مستقيم در صفحه ي اصلي قرار دهيم. كاري كه مي توان انجام داد اين است كه محصولات پربازديد و پيشنهادات جالب را جايي قرار دهيم كه به آساني در دسترس باشند. اين ترفند براي صاحبان كسب و كاري كه يك فروشگاه بزرگ با محصولات زياد دارند بسيار كارآمد است.

اگر شما محصولات برند و مارك در فروشگاه اينترنتي خود داريد، سعي كنيد آنها را صفحه اصلي قرار دهيد. اين ترفند باعث جلب توجه مشترياني مي شود كه دقيقا نمي دانند دنبال چه هستند! علاوه بر اين فروشندگان زيادي وجود دارند كه فرصتي براي خريد برند ارائه مي دهند.

در وب سايت هاي فروشگاهي زير مشتريان از طريق كانال هاي هدفمند و موثر مي توانند آنچه را كه نياز دارند پيدا كنند:

ToolupSchool Speciallty
 

5-      سبد خريد، فرم ورود و فرم جستجو


در سايت هاي تجاري، ويژگي هاي سبد خريد، فرم ورود و فرم جستجو معمولا در كنار هم قرار داده مي شوند. تصور يك فروشگاه بدون سبد خريد تقريبا غيرممكن است. محبوب ترين آيكون سبد خريد، يك سبد ساده است. بسياري از فروشگاه ها نيز براي مشتريان خود يك حساب كاربري خصوصي اختصاص ميدهند تا امكان بررسي سفارشات قبلي و فعلي مشتريان وجود داشته باشد.

هر مشتري مي تواند نام كاربري و رمز عبور شخصي خود را داشته باشد. علاوه بر اين، صاحبان حساب كاربري از تخفيفات ويژه برخوردار باشند و در تبليغات و فروش مشاركت كنند. شما مي توانيد جهت سفارش فروشگاه اينترنتي پيشرفته خود با ما تماس بگيريد. شركت فرآيند مدار نت وب سايت منحصربفرد و مورد نظر شما را برايتان طراحي و توليد مي كند.

در فروشگاه هاي اينترنتي بزرگ كه محصولات متنوعي دارند، وجود فرم جستجو ضروري است. فرم جستجو به مشترياني كه به دنبال محصول خاصي هستند كمك مي كند تا مستقيم كالاي مورد نظر خود را يافته و سفارش خود را ثبت كنند.

PinkWalmart
 

6-      آيكون سيستمهاي پرداخت


وب سايت هاي تجارت الكترونيك با خريداران زيادي از سراسر جهان سروكار دارند كه هر كدام سيستم پرداخت خاصي را ترجيح مي دهند. علاوه بر اين، ممكن است روش هاي پرداخت خاص، محدوديت هاي فني داشته باشند. به همين دليل بهتر است گزينه هاي پرداخت براي كاربران واضح باشند. به عنوان مثال، برخي از وب سايت هاي فروشگاهي كارت هاي اعتباري بين المللي را قبول نمي كنند يا در برخي فروشگاه هاي آنلاين آدرس صورتحساب و آدرس تحويل بايد در همان كشور محل فروشگاه باشد.

فروشگاه هاي اينترنتي معمولا از كارت هاي اعتباري، كوپن هاي هديه، پرداخت در محل و ... به عنوان سيستم هاي پرداخت اصلي خود استفاده مي كنند. آيكون هاي اين روش هاي پرداخت معمولا در پايين صفحه يا در گوشه هاي بالاي سايت قرار داده مي شوند. همانطور كه در نمونه هاي زير ميبينيد، آيكون روش هاي پرداخت بايد به صورت واضح و ساده در صفحه ي اصلي سايت فروشگاهي قرار داده شوند.

.
Thomas PinkShoon
 
 

7-      لينك رسانه هاي اجتماعي


گفته مي شود تقريبا 20 درصد از خريد هاي آنلاين بعد از بررسي شبكه هاي اجتماعي صورت مي پذيرد. مردم تمايل دارند قبل از خريد نگاهي به افكار عمومي بيندازند. وب سايت هاي رسانه هاي اجتماعي مانند تلگرام و اينستاگرام، بهترين منبع براي دريافت اطلاعات در مورد كالاها هستند.

علاوه بر اين، بهترين فرصت براي رونق كسب و كار شماست: جوامع آنلاين به شناسايي فعالترين و بانفوذترين مشترياني كه هنوز با امكانات فروشگاه اينترنتي آشنا نيستند، كمك زيادي مي كند. رسانه هاي اجتماعي، بهترين راه اطلاع رساني و ارتباط با مشترياني است كه تنها آن ها را دنبال مي كنند.

برخي از نمونه هاي موفق استفاده از لينك هاي شبكه هاي اجتماعي را مي توانيد در زير مشاهده كنيد:

InkefxBenetton
 

8-      شماره هاي تماس و گفتگوي آنلاين


با خريد آنلاين، خريداران و فروشندگان از طريق شبكه هاي كامپيوتري با يكديگر در ارتباط هستند. در صورت بروز مشكلات احتمالي، خريداران ترجيح ميدهند با كسي صحبت كنند. به همين دليل يك فروشگاه اينترنتي نياز به يك تيم پشتيباني دارد.خطوط تماس مستقيم يا چت آنلاين از سرويس هاي با ارزش براي مشتري محسوب مي شوند.

در صورتي كه خريد اينترنتي در تمام مدت شبانه روز امكان پذير باشد، فروشگاه بايد سرويس پشتيباني 24ساعته داشته باشد تا به سوالات احتمالي مشتريان پاسخ داده شود. به علاوه بر اين مردم در هر مكاني مي توانند آنلاين باشند، بنابراين هر خريد –هر پرسش- در هر ساعت شبانه روز ممكن است انجام شود.

Wiltshire Farm FoodBigBrownBox
 

9-      فروشگاه ياب


براي فروشگاه هاي آنلاين كه چند شعبه محلي يا ملي دارند، بايد يك فرم فروشگاه ياب داشته باشند. بسياري از مشتريان محافظه كار ترجيح ميدهند محصول را به صورت واقعي بررسي كنند، وب سايت را تنها براي يافتن نزديكترين فروشگاه يا شعبه بررسي مي كنند.

به احتمال زياد، مشتريان در بالا يا گوشه هاي پايين سايت به دنبال اين گزينه مي گردند. در صورتي كه فروشگاه داراي شبكه تجاري بسيار گسترده اي باشد مثلا زنجيره اي باشد ، بهتر است فرم مخصوصي جهت جستجو بر اساس كشور، شهر، كد پستي و آدرس داشته باشد. تب فروشگاه ياب وب سايت هاي تجاري زير را ببينيد:

John LewisNext
 

10-      علامت هاي اعتماد


علامت هاي اعتماد آرم ها و تصاوير كوچكي هستند كه تضمين امنيت و خريد بي خطر از سوي يك سازمان معتبر مي باشند.(مانند نماد اعتماد الكترونيكي مركز توسعه تجارت الكترونيك ايران) اين مجوزهاي رسمي اعتماد مشتريان را براي به اشتراك گذاري اطلاعات شخصي خود جلب مي كند. بازديدكنندگان اگر بدانند كه فرآيند پرداخت آنها از امنيت برخوردار است، تمايل به خريدشان بيشتر مي شود.

همچنين بايد توجه داشت كه اين نشانه هاي اعتماد براي برندهاي معروف زياد اهميت ندارد. آنها به علت شهرت قبلي، براي جلب اعتماد مشتريان نياز به تست حريم خصوصي ندارند.

به غير از علامت هاي اعتماد، منوهاي خوب، توصيف جزئيات محصول و نظرات كاربران نيز براي دستيابي به شهرت آنلاين بسيار مهم است. فراموش نكنيد كه اعتماد نقش بسيار مهمي در تمايل مشتري براي پرداخت و خريد آنلاين ايفا مي كند.

SoftmartKrista’s creations
 
 

برچسب: 10 ويژگي ضروري يك فروشگاه اينترنتي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۰:۰۸ توسط:حسينيان موضوع:

پزشك كيست و چه كاري انجام مي دهد؟

پزشك در چند كلمه …

پزشك بيماران را ويزيت كرده، بيماري و عفونت را تشخيص داده و درمان مي كند. يك پزشك بايد دلسوز و مسؤليت پذير باشد. نياز است كه به افراد آرامش داده و اعتماد آنها را بدست آورد. برخي از آنها همچون پزشكان جراح بايد تحت فشار كار كنند و تصميمات سريع بگيرند.

 

تعريف پزشك در دانشنامه آزاد جهاني

بنابر تعريف پزشك در ويكي پديا : پزشك (به معناي دور كننده درد و بيماري) يا دكتر (در اصطلاح رايج) در دانش پزشكي كسي است كه به حرفهٔ پزشكي  يا طبابت، كه برگرداندن سلامت انسان به وسيلهٔ مصاحبه با بيمار، مطالعه، تشخيص و درمان بيماري يا آسيب ديدگي مي‌باشد، مي‌پردازد. اين معمولاً به دانش كافي آكادميك مانند آناتومي، فاماكولوژي ، فيزيولوژي و شناخت بيماري‌ها و درمان آن‌ها نياز دارد.

 

ساعت و محل كار پزشك

شما به عنوان يك پزشك در صورت حضور در بيمارستان يا درمانگاه، اغلب در گروهي كار مي كنيد كه شامل پرستاران، مامورين بهداشت، ماماها، مشاوران و كاركنان اداري است.

كار شما به صورت تمام وقت است. بسته به محل كارتان گاهي بايد به صورت شيفتي در شب ها و روز هاي تعطيل كار كنيد. البته امكان انجام كار پاره وقت نيز براي شما وجود دارد. اگر مطب شخصي داشته باشيد، ساعت كاري تان را خود شما تعيين مي كنيد.

 

پزشكي سنتي !

همچنين در كنار پزشكي مدرن، طب سنتي شاخه ديگري از پزشكي را رقم زده و امروز طرفداران خاص خود را دارد كه تعداد آنها نيز كم نمي باشد. طب سنتي را مي توان به اين شرح تعريف كرد:

پزشكي سنتي يا طب سنتي (Traditional medicine)  زمينه‌اي پرقدمت و متنوع است، كه به توصيف و بررسي آن‌دسته از سيستم ها و دانش پزشكي مي‌پردازد، كه در طي سده‌هاي پيشين و قبل از دوران طب مدرن، در جوامع گوناگون بشري بوجود آمده‌است.

طب سنتي به دو بخش نظري و عملي تقسيم شده‌است كه طب نظري شامل: ۱. امور طبيعيه ۲. اسباب وعلل و ۳. دلايل و علايم مي‌باشد و طب عملي به سه بخش: ۱. تدابير ۲. دارو درماني و ۳. اعمال يدي تقسيم مي‌گردد.

پزشكي سنتي تنها روش درماني است كه در بر پايه مزاج شناسي استوار است. تغيير مزاج به گرمي، سردي، رطوبت و يا يبوست و متعاقب آن غلبه يك يا چند خلط از اخلاط چهارگانه و يا برعكس، به سبب تغذيه، روش زندگي، اقليم، سنّ، شغل، رفتار و… باعث خروج مزاج فرد از اعتدال شده و علائم آن بروز مي‌كند.

 

وظايف پزشك

  • تشخيص بيماري ها – به اين معنا كه پزشك بر اساس دانش خود كه از دانشگاه و مطالعه كتاب هاي تخصصي پزشكي به دست آورده و تجارب تشخيص ها و معالجه هاي قبلي نسبت به تشخصي بيماري مريض اقدام مي كند. در بسياري از اوقات براي تشخصي بيماري از آزمايشات پزشكي و عكس برداري نيز بهره مي گيرد.
  • توصيه هاي درماني – گاهي ممكن است پزشك فارغ از تجويز دارو  تنها نسبت به ارائه توصيه هاي كلي اقدام نمايد.
  • تجويز دارو – تجويز دارو از جمله وظايف تخصصي پزشك است و مسئوليت زيادي را براي پزشك به همراه دارد و بايد بسيار با دقت و در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه توسط وي صورت پذيرد.
  • انجام جراحي ها (در صورت داشتن تخصص مربوطه) – در صورتي كه يك پزشك داراي تخصص و مجوز انجام عمل جراحي باشد، عمل جراجي نيز انجام مي دهد.
  • ارجاع بيمار به متخصصان ديگر براي آزمايش ها و تشخيص بهتر در صورت لزوم – پزشكان عمومي در برخي از  اوقات بعد از ويزيت اوليه بيمار خود، در صورتي كه از تشخيص خود اطينان كافي نداشته باشند او را به پزشكان متخصص و يا فوق تخصص معرفي مي كنند. گاهي اوقات نيز بيماري مراجعه كننده از حيطه تخصصي پزشك متخصص خارج است و براي تشخصي و درمان بهتر او را نزد متخصص مربوطه معرفي مي كند.

شما اگر قصد پزشك شدن داريد با كارهاي اجرايي مانند موارد زير سر و كار داريد:

  • كمك گرفتن از ديگر حرفه هاي بهداشتي مانند فيزيوتراپيست ها و پرستاران
  • مديريت و امور اداري مانند سازماندهي و كنترل پرستاران و كادر پزشكي درمانگاه يا بيمارستان، نوشتن نامه و گزارش و نگهداري سوابق بيمار
  • آموزش هاي بهداشتي براي گروه هاي بيمار مانند زنان باردار، افراد سيگاري و افراد ديابتي

پزشكي براي شماست اگر …

اگر علاقمند به علوم طبيعي و طبابت هستيد و مي خواهيد به مردم كمك كنيد تا سلامتي بيشتري داشته باشند و البته فكر مي كنيد در كنكور تجربي هم رتبه خوبي بدست خواهيد آورد…. اين حرفه مي تواند براي شما ايده آل باشد.

 
 

برچسب: پزشك كيست و چه كاري انجام مي دهد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۵:۴۸ توسط:حسينيان موضوع:

معرفي اپليكيشن هاي برتر گوگل پلي (GOOGLE PLAY) در سال 2018

دنياي اپليكيشن ها دنياي بسيار بزرگي است. اپليكيشن هاي بسياري طراحي شده و همچنان نيز طراحي و ساخته مي شوند. نمي توان به راحتي چند اپليكيشن را به عنوان اپليكيشن برتر معرفي كرد. زيرا هر روزه با توليد اپليكيشن هاي جديد، شاهد ظهور اپليكيشن هاي قدرتمندتري هستيم. به همين علت گوگل هر ساله برترين اپليكيشن ها را معرفي مي كند. به علاوه در تمامي فروشگاه هاي اپليكيشن هر روزه اپليكيشن هاي برتر و برگزيده در صفحه اول و در قسمت اپليكيشن هاي برگزيده قرار مي گيرند. ما در اين مقاله قصد داريم به بررسي برترين اپليكيشن هاي سال 2018 كه گوگل معرفي كرده است بپردازيم.

فاكتورهاي قرارگيري در ليست برترين اپليكيشن ها

قطعا برنامه هاي موبايلي برگزيده تفاوت هايي با ساير اپليكيشن هاي هم گروه خود دارند. اما آيا شما مي دانيد اين تفاوت ها چيست؟ چه ويژگي هايي سبب مي شود يك اپليكيشن تا اين حد موفق باشد؟ قطعا طراحي عالي، كيفيت بالا، روان و ساده بودن برنامه، نداشتن باگ هاي مختلف مي تواند از اين ويژگي ها باشد. اما مهمتر از هر چيزي كسب يك امتياز بالا از طرف كاربران است. هرچقدر به نسبت تعداد نصب ها امتياز برنامه بالاتر باشد نشان از كيفيت و كاربردي بودن اپليكيشن دارد. در ادامه مقاله به معرفي بهترين اپليكيشن ها در گوگل پلي (Google Play) خواهيم پرداخت.

برترين برنامه ورزش و تندرستي

بهترين اپليكيشن ورزشي و تندرستي 

برترين برنامه در زمينه تندرستي simple habit بود. به علت مشكلات فراوان جوامع امروزي سطح استرس در بين مردم بسيار افزايش يافته است. اين برنامه براي مراقبه و مديتيشن جهت كاهش استرس تمرين هاي بسياري دارد. تنها با روزي 5 دقيقه تمرين، مي توانيد بر استرس هاي خود غلبه كنيد.

برترين بازي

بهترين بازي گوگل پلي 

برترين بازي مستقل كه از محبوبيت بسياري نيز برخوردار است، بازي Old man’s Journey بود. اين بازي معمايي است و داستان زندگي پيرمردي در سفر است. كاربر در قالب پيرمرد سفري را طي مي­كند و در آن مي­تواند انواع احساسات غم، شادي ، پشيماني و... را حس كند. اگر به دسته بازي هاي ماجراجويي و معمايي علاقه داريد. اين اپليكيشن به شما پيشنهاد مي شود.

برترين اپليكيشن تأثيرگذار بر اجتماع

اپليكيشن تأثيرگذار بر اجتماع 

نرم افزار Khan academy يك نرم افزار علمي است. افرادي كه به كسب اطلاعات و علوم مختلف علاقه مند هستند اما در پرداخت هزينه هاي بالاي كلاس هاي آموزشي مشكل دارند، با نصب اين اپليكيشن و دسترسي به حدود 10 هزار فيلم آموزشي مي توانند به كسب علم بپردازند.

برترين استارتاپ ها

برترين اپليكيشن استارت آپ 

لقب برترين اپليكيشن استارتاپي نيز به اپليكيشن Canva تعلق گرفت اين اپليكيشن در زمينه كارهاي گرافيكي كاربرد دارد. طراحي ساده كارت پستال، كارت دعوت، لوگو، بنر و ... با اين نرم افزار ميسر خواهد بود. پس اين اپليكيشن را نصب كنيد و كار طراحي لوگو و تصاوير را تجربه كنيد.

برترين اپليكيشن ها با پيشرفت سريع

برترين اپليكيشن ها با پيشرفت سريع 

از اپليكيشن هايي كه پيشرفت سريع داشتند، Empires & Puzzles توانست لقب برترين نرم افزار را از آن خود كند. اين نرم افزار كه يك بازي پازلي و فكري است، حدود 10 ميليون نصب داشته و توانسته امتياز بالايي حدود 4.8 را از طرف كاربران گوگل پلي (Google Play) كسب كند.

طراحي اپليكيشن نوپرداز ارائه دهنده خدمات حرفه اي طراحي و توسعه اپليكيشن در ايران.

 

برچسب: معرفي اپليكيشن هاي برتر گوگل پلي (GOOGLE PLAY) در سال 2018،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۳:۴۹ توسط:حسينيان موضوع:

طراحي سايت در شهر مشهد

قطعا براي جابه جايي اين حجم بسيار از توريست در سطح شهر و مديريت حمل و نقل شهري، استفاده از سايت هاي حمل و نقل شهري كار را بسيار آسان مي كند و تجربه ي خوبي را براي زائران رقم مي زند. همچنين از معضلات شهري در زمينه حمل و نقل نيز مي توان جلوگيري كرد.

مشهد يكي از قطب هاي علم و فناوري در كشور است. وجود پارك هاي فناوري، بنياد نخبگان، دانشگاه هاي خوب خود دليلي بر اين مدعاست. با طراحي سايت مي توان مردم كشور را از اين ظرفيت ها با خبر كرده و به پيشرفت علمي كشور نيز كمك كرد.

استان خراسان و شهر مشهد آثار تاريخي بسياري دارد. اما مي توان گفت بيشتر مردم با آن ها آشنا نيستند. از جمله اين آثار زيباي تاريخي مي توان به مسجد جامع رادكان، گنبد سبز مشهد، باغ نشاط فيروزه و ... اشاره كرد. قطعا با استفاده از طراحي سايت هاي خوب براي معرفي آثار تاريخي و برگزاري تورهاي مختلف مي توان از پتانسيل بالاي شهر در اين زمينه استفاده كرد.

مشهد در استان خراسان رضوي در شمال شرقي ايران واقع شده و مركز اين استان نيز مي باشد. اين شهر يكي از كلان شهرهاي ايران است، بسيار پهناور است و جمعيت زيادي در آن زندگي مي كنند. به علت وجود حرم امام رضا (ع)، امام هشتم شيعيان، هرساله تعداد زيادي از زائران و گردشگران ايراني و خارجي به اين شهر سفر مي كنند. و همين امر سبب شده اين شهر منبع بزرگي از درآمد خود را از گردشگران و زائران به دست آورد. آب و هواي شهر مشهد تقريبا معتدل است؛ اما مي توان گفت مشهد آب و هوايي متمايل به سرد و خشك دارد.

بررسي وضعيت اقتصادي شهر مشهد

مشهد پذيراي تعداد زيادي از توريست ها و زائران است. همين امر سبب پيشرفت اقتصادي اين شهر شده است. هرساله حدود بيست و نه ميليون توريست و زائر داخلي يا خارجي به اين شهر سفر مي كنند. علاوه بر اين توليد محصولات غذايي مانند زرشك، زعفران، نبات و حتي صادرات آن به كشورهاي ديگر اقتصاد اين شهر را بهبود بخشيده است. علاوه بر موارد گفته شده در شهر مشهد صنايعي مانند توليد فرش و چرم فعاليت مي كنند. در استان خراسان به خصوص شهر مشهد، صنايع صنعتي مختلفي مانند توليد مصالح ساختماني، صنايع فلزي و صنايع دستي و همچنين كشاورزي رونق دارد.

گردشگري در مشهد و اهميت طراحي سايت

همانطور كه گفته شد، هر سال مشهد تعداد زيادي از توريست ها را پذيرا مي باشد. وجود مراكز خريد و بازارهاي بزرگ مانند الماس شرق، تابان، پروما و ... همچنين وجود انواع هتل ها و مسافرخانه ها، مراكز تفريحي مانند پارك آبي و شهربازي، رستوران هاي متنوع و ... سفر را براي توريست ها و زائران لذت بخش كرده است.

همه ي اين مراكز گفته شده براي ارائه بهترين خدمات ممكن به حجم بالاي مسافران و همچنين رقابت با هم صنفان خود بايد به طراحي يك سايت خوب و با كيفيت مبادرت كنند. در اين صورت هم به كسب و كار خود اعتبار مي بخشند، هم آن را به بهترين نحو ممكن به همه ي مردم ايران و حتي جهان معرفي مي كنند؛ و در انتها بهترين خدمات را مي توانند با صرف هزينه هايي كمتر به مشتريان خود ارائه دهند.

علاوه بر موارد گفته شده، مشهد پس از تهران، ميزبان بزرگترين نمايشگاه هاي بين المللي كشور است. پس وجود سايت هايي براي اطلاع رساني به مردم براي استقبال هر چه بيشتر از نمايشگاه هاي مختلفي كه برگزار مي شوند؛ ضروري به نظر مي رسد.

 جهت سفارش طراحي سايت در شهر مشهد با ما تماس بگيريد.


برچسب: طراحي سايت در شهر مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ مهر ۱۳۹۷ساعت: ۰۲:۵۳:۰۶ توسط:حسينيان موضوع:

خبرنامه چيست؟

ابزاري براي اطلاع رساني به مخاطبان خاص با علايق مشترك درباره رويدادها، گزارش ها يا اخبار مرتبط با يك موضوع يا حوزه سازماني است. يك نشريه داخلي، بولتن سازماني، مجله دوره اي يا حتي يك اطلاعيه خبري در سازمان، خبرنامه به شمار مي رود.
از زمان رواج نشر روميزي در دهه ١٩٨٠ تاكنون هزاران نوع خبرنامه تهيه و چاپ شده است. با ظهور اينترنت، نوع جديدي از خبر نامه ها با عنوان خبرنامه الكترونيك ايجاد شد. اين خبرنامه ها به دليل رايگان بودن، يكي از امكانات جذاب وب سايت هاي سازمان ها و شركت هاست و باعث تعامل بين روابط عمومي با مخاطبان و مشتريان مي شود. براي كارآيي و تاثيرگذاري خبرنامه ها، روش هاي متفاوتي وجود دارد و از فناوري هاي مختلف استفاده مي شود. در ادامه گزارش تكنيك هاي طراحي و ارسال خبرنامه الكترونيك تشريح و نرم افزارهاي موجود در اين زمينه معرفي شده است.
از ديگر محورهاي اين گزارش مي توان به فرآيند توليد و ارسال خبرنامه الكترونيك، نقش خبرنامه الكترونيك در كمك به بازاريابي الكترونيك، نقش خبرنامه الكترونيك در جذب مخاطبان و مشتريان، نحوه توليد و انتشار خبرنامه الكترونيك، اشاره كرد.

انواع خبرنامه به لحاظ محتوا

وجود يك منبع ارتباطي و اطلاع رساني در نهاد روابط عمومي و ايجاد بستر مناسب در قالب به كارگيري ابزار صحيح به نام خبرنامه، در واقع يك نياز و ضرورت در مديريت محسوب مي شود. البته آن چه در برقراري ارتباط و اطلاع رساني مهم و اساسي تلقي مي شود، وجود يك رابطه منطقي بين شكل و محتواست و اگر صرفا خبرنامه به عنوان يك ابزار ارتباط جمعي در امر آموزش، آگاه سازي، شفاف سازي و ارتقا بخشي دانسته ها و اطلاعات نتواند به درستي نقش خود را ايفا كند، اين امر موجب اتلاف وقت و هدر رفتن سرمايه خواهد شد.

خبرنامه ها به لحاظ محتوايي مي تواند شامل اين موارد باشد:

١ -خبرنامه يا گزارش هاي كاري كه به عنوان ابزار ارتباط داخلي يك سازمان، اطلاعات مربوط به اعضاي سازمان را منتشر مي كند.

٢ – نشريه يك سازمان غير انتفاعي يا سياسي كه خوانندگان خود را به يك اقدام خاص ترغيب مي كند .

٣ – نشريه اي كه به عنوان ابزار تبليغاتي روابط عمومي يك سازمان تهيه مي شود .

۴ – خبرنامه اي كه مبتني بر مقاله است و اطلاعاتي را درباره يك موضوع خاص به گروهي از مخاطبان ارائه مي دهد.

۵ – خبرنامه اي كه حاوي دعوت نامه براي اشخاص يا خبرنگاران براي حضور در يك نشست يا همايش است.

گام هاي اساسي در نوشتن خبرنامه

اگر بتوانيد يك نامه يا يادداشت براي شخصي بنويسيد، مي توانيد خبرنامه هم بنويسيد. حتي از اين هم ساده تر است. اگر بتوانيد با كلام، مقصود خود را برسانيد، مي توانيد خبرنامه خود را تهيه كنيد. بايد مطمئن باشيد كه مطالب ارزشمندي را در خبرنامه خود قرار مي دهيد. بنابراين تحقيق و بررسي كنيد و براي به دست آوردن محتواي خبرنامه وقت بگذاريد. اگر مطالب همه شماره ها غني باشد، مشتركان كم كم به خبرنامه شما اعتماد مي كنند.

تهيه يك الگو براي خبرنامه

هر نشريه اي بخش هاي ثابتي دارد كه در هر شماره ارائه مي شود. بخش هاي ثابت خبرنامه ها شامل سرعنوان و نام، نوع حروفچيني، سرصفحه و فهرست مطالب، شماره پياپي، تاريخ، سرستون ها، لگوها، كليشه ها و شناسنامه خبرنامه است. معمولا در نشر روميزي، نخست يك الگوي كامل از نشريه را در رايانه تعريف مي كنند تا بدين ترتيب صفحه آرايي شماره هاي بعدي راحت تر باشد.
اين الگو ساختار و كاركرد بولتن را مشخص مي كند. هرگاه الگو را در اختيار داشته باشيد، به آساني مي توانيد نسخه هاي مشابهي از آن تهيه كنيد.

خبرنامه الكترونيك

خبرنامه الكترونيك همان خبرنامه معمولي است كه از طريق ابزار و فناوري هاي الكترونيكي و اينترنتي طراحي، توليد و ارسال مي شود. تمام خبرنامه هاي الكترونيك داراي اين ويژگي ها است:

١ – دريافت خبرنامه ها از طريق پست الكترونيكي افراد صورت مي گيرد.

٢- فرستنده محتوايي را آماده مي كند و آن را در قالب از پيش تعيين شده اي براي گروه بزرگي از افراد، شركت ها يا سازمان ها ارسال مي كند.

٣- براي ارسال خبرنامه يا از پست الكترونيك فرستنده يا از سيستم نرم افزاري وب سايت او استفاده مي شود.

ملاحظات و ضرورت هاي راه اندازي خبرنامه الكترونيك

خبرنامه الكترونيك باعث ارتباط طولاني مدت با مشتري و ايجاد حس وفاداري او به سازمان يا شركت خواهد شد. هر خبرنامه، قبل از هر چيز ارتباط سازمان با مشتري را محكم تر مي كند. هزينه به دست آوردن مشتري جديد ۵ برابر هزينه نگه داشتن مشتريان سابق است.
خبرنامه الكترونيك، تلاش هاي شركت ها را در امر تجارت قوت مي بخشد. وجود خبرنامه نه تنها منافاتي با داشتن وب سايت، تبليغات يا مسائل ديگر تجاري ندارد، بلكه باعث تقويت آن ها مي شود. خبرنامه با ايجاد پالس هاي منظم در واقع مانند قلب تجارت شركت عمل و ديگر تلاش ها را به يكديگر متصل كرده و نتايجي سريع و قابل محاسبه دارد متوليان تبليغات و سرمايه گذاران در اين زمينه همگي به دنبال معيارهايي هستند كه بتوانند تاثيرات تبليغات خود را محاسبه كنند. اما تكنيك هاي اينترنتي كاملا قابل پي گيري است. به طور مثال: بعد از ارسال هر خبرنامه، مي توان به آساني تعداد اشخاصي كه خبرنامه را باز كرده اند يا نام اشخاصي كه روي لينك خاصي كليك كرده اند، بررسي كرد. در واقع معيارهاي اينترنتي در هر لحظه قابل محاسبه است.

تبديل خبرنامه چاپي به الكترونيك

خبرنامه هاي موجود چاپي سازمان را مي توان در سريع ترين زمان ممكن به نسخه الكترونيك تبديل و آن را به سرعت به ده ها هزار نفر در سراسر جهان ارسال كرد.مهم ترين منفعتي كه در تبديل نشريات چاپي به نسخه الكترونيكي وجود دارد، صرفه جويي در زمان و هزينه چاپ و ارسال آن مي باشد.

مزيت هاي خبرنامه الكترونيك

از مزيت هاي خبرنامه هاي الكترونيك اين است كه به حفظ محيط زيست كمك خواهد كرد و استفاده از كاغذ را تا حد بسيار زيادي كاهش خواهد داد. از ديگر مواردي كه جزو مهم ترين مزاياي مجلات الكترونيك است مي توان به اطلاع رساني لحظه اي، دسترسي سريع به اطلاعات، كاهش حجم نامه هاي اداري و بايگاني، پايين آوردن هزينه ها (چاپ و انتشار، برگزاري نمايشگاه) و همچنين فراگير و فرامرز بودن آن اشاره كرد.

بازاريابي الكترونيك

ارتباط مستمر با مخاطبان، بازديدكنندگان و مشتريان بالقوه يا اعضاي يك گروه يا انجمن و نيز اعضاي يك سايت اينترنتي، با استفاده از امكانات و تسهيلات و خدمات مبتني بر اينترنت يك نوع بازاريابي اينترنتي به شمار مي رود.
بازديدكنندگان و مخاطبان سايت هاي اينترنتي، هر روز با سايت هاي متعدد و بسياري در حال تعامل هستند و يا تنها از آن ها بازديد مي كنند؛ به همين لحاظ، از آنجا كه به دنبال جست وجوي اطلاعات موثق و مفيد هستند و از سوي ديگر در كارشان« عجله» دارند، فراموش كردن محتوا و آدرس (URL) سايت ها و در عين حال مراجعه نكردن در دفعات بعدي به آن ها امري طبيعي است.

ارتباط تعاملي خبرنامه هاي الكترونيك با وب سايت سازماني

چگونه مي توان كاري كرد كه بازديد كنندگان سايت بار ديگر به آن سايت بازگردند؟ پاسخ اين است: خبرنامه هاي الكترونيك براي ارتباط دائمي با مخاطبان بالقوه يا بالفعل سايت، طراحي و پياده سازي، ارسال و مديريت مي شوند. خبرنامه هاي الكترونيكي به عنوان يكي از پرطرفدارترين، قوي ترين و سودمندترين ابزارهاي بازاريابي از طريق اينترنت شناخته مي شود و بسياري از شركت ها و موسسه هاي بزرگ خارجي از آن به خوبي استفاده مي كنند و بسياري از كاربران اينترنتي نيز از دريافت آنها خشنودند.نامه هاي الكترونيك در سريع ترين زمان ممكن اطلاعات سازماني را به دست مخاطبان مي رساند.

فايده خبرنامه الكترونيك چيست؟

كمترين فايده آن اين است كه مخاطب قدرت انتخاب در نوع اطلاعات دريافتي را دارد. يعني اين مخاطب است كه به ميل خود در يك خبرنامه عضو مي شود و اطلاعات دريافت مي كند. اين اطلاعات در صندوق پستي او وارد مي شود و سر فرصت آن ها را مطالعه خواهد كرد.

چگونه خبرنامه الكترونيك توليد و منتشر كنيم؟

بحث طراحي، تهيه و تنظيم، ارسال و مديريت «خبرنامه هاي الكترونيكي» ريزه كاري ها و نكات فني زيادي دارد و در مورد آن بايد از همان ابتدا با دانش و آگاهي كافي، گام هاي عملي برداشت. سيستم ارسال خبرنامه در CMS و كنترل پانل هاستينگ بسياري از وب سايت هاي جديد وجود دارد. در غير اين صورت برنامه نرم افزاري آن بايد نوشته و به عنوان يك تكه كد جديد به قالب سايت سازماني اضافه شود. براي توليد يك خبرنامه الكترونيك بسته به موضوع و قالب آن، مي توان از نرم افزارهاي فتوشاپ، كورل، فلش، دايركتور يا حتي مجموعه هاي آفيس و آدوب استفاده كرد. راه ديگر، توليد خبرنامه در قالب نشريه الكترونيك و ارسال آن به صورت دوره اي به مخاطبان است. اين امر مي تواند از طريق ايميل يا سيستم ارسال خبرنامه سرور وب سايت سازمان انجام شود.
توليد خبرنامه در قالب اطلاعيه خبري نيز از ديگر روش هاي مرسوم است. همچنين امكان توليد خبرنامه در قالب لينك به مطالب سايت و توليد خبرنامه به شكل كارهاي گرافيكي با نرم افزار هاي مختلف ميسراست.

فرآيندهاي توليد و ارسال خبرنامه الكترونيك

٣بخش اصلي در فرآيند توليد و ارسال خبرنامه وجود دارد:

١-محتوا:

شامل محتواي درون خبرنامه است و مي تواند حاوي خبر، مقاله، لينك، عكس، نشريه، دعوت نامه، اطلاعيه يا هر محتواي ديگر باشد.

٢- قالب:

خبرنامه مانند مجلات و نشريات ديگر بايد ظاهر يكساني داشته باشد. ويژگي هايي مانند فونت، عكس هاي گرافيكي، بخش بندي، تيترها، لينك ها و طبقه بندي مطالب نبايد در نسخه هاي مختلف تغيير زيادي كند.

٣ – مديريت ارسال:

هنگامي كه بخش هاي محتوا و قالب خبرنامه ايجاد شد، خبرنامه بايد براي مشتركان يا مشتريان يا گروهي از افراد كه اسامي آن ها در فهرست از پيش تعيين شده اي قرار دارد، ارسال شود.
براي برقراري ارتباط موثر با مخاطبان و مشتريان، وجود سيستم خبرنامه الكترونيك در بخش روابط عمومي يك سايت يا وبلاگ بسيار ضروري است؛ اين بخش در سيستم مووبل تايپ (يكي از نرم افزارهاي پركاربرد متن باز محبوب ايرانيان) نيز پيش بيني و قرار داده شده است.

عوامل موفقيت خبرنامه هاي الكترونيك

وب سايت به تنهايي نمي تواند بازديدكنندگان را به مشتري تبديل كند. بيشتر ملاقات كنندگان سايت به راحتي از كنار آن مي گذرند و بدون آن كه با شما تماس بگيرند، از آن خارج مي شوند و شما يك مشتري را از دست مي دهيد. خبرنامه در واقع وسيله اي است كه براي شما اعتبار و اعتماد جلب مي كند و از همه مهم تر شما را هميشه در ذهن آنها نگه مي دارد.راهكارهاي زير از اساسي ترين عوامل موفقيت خبرنامه هاست:سعي كنيد در صدر ذهن آن ها باشيد. سعي كنيد مطالب مناسب و مورد علاقه آن ها باشد. با لحني صميمانه و خودماني با آن ها صحبت كنيد. خلاصه بگوييد؛ جذاب و متفاوت باشيد. روي خوانندگان تمركز كنيد. يك نمونه از خبرنامه در اختيار خواننده بگذاريد. محتواي تبليغاتي را محدود كنيد. زمان بندي را رعايت كنيد.

منبع


برچسب: خبرنامه چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۸:۰۹ توسط:حسينيان موضوع:

طراحي اپليكيشن چيست؟ دليل اهميت اپليكيشن ها چيست؟

در ابتدا بايد بدانيم اپليكشن چيست و به چه معناست، سپس به بررسي طراحي اپليكيشن و چيستي آن بپردازيم. اپليكيشن ها در واقع نرم افزارهاي مربوط به گوشي هاي هوشمند هستند. درست مانند نرم افزارهاي مربوط به كامپيوتر و ويندوز!!! به تمام مراحل طراحي گرافيكي، نوشتن كد تا اولين نسخه براي تست، طراحي اپليكيشن مي گويند. حال مي خواهيم با دلايل طراحي اپليكيشن ها و مراحل طراحي اپليكيشن بيشتر آشنا شويم. تا پايان مقاله ما را همراهي كنيد.

اهميت بالاي طراحي اپليكيشن

به دليل اينكه استفاده از گوشي هاي هوشمند بسيار رواج يافته و امروزه تقريبا دست هر فردي و يا در هر خانواده اي يك گوشي هوشمند يافت مي شود، بازار اپليكيشن ها و طراحي اپليكيشن هاي موبايل بسيار داغ است. و پيش بيني مي شود در آينده استفاده از اپليكيشن ها بيشتر از چيزي كه اكنون شاهد آن هستيم خواهد بود. باتوجه به اين مطلب شما اگر كسب و كاري داريد و به فكر پيشرفت كسب و كارتان هستيد بايد به طراحي اپليكيشن توجه كنيد. با ساختن يك اپليكيشن شما يك گام بزرگ به سوي موفقيت برداشته ايد و مي توانيد آينده خود را تضمين كنيد.

طراحي اپليكيشن چيست؟

چند كسب و كار را مي شناسيد كه براي خود دست به طراحي اپليكيشن زده باشند؟ قطعا تعداد اندكي. پس چرا شما جزء اين محدود كسب وكارها نباشيد. در آينده اي نه چندان دور اكثر كسب وكارها مجبور مي شوند براي پيشرفت و جلب رضايت مشتريان به طراحي اپليكيشن روي آورند. پس شما زود تر از اين همه اينكار را بكنيد، زماني كه رقيبي وجود ندارد به راحتي مي توانيد موفق شويد.

مراحل طراحي يك اپليكيشن

طراحي اپليكيشن نيز يك پروسه زمان­بر و سخت است. به خصوص اگر قرار باشد اپليكيشن براي هر دو سيستم عامل اندرويد وios  طراحي شود. در ابتدا مدير كسب و كار بايد بداند دقيقا چه چيزي مي خواهد. بايد نياز مشتريانش را بشناسد. بداند با توجه به اين نيازها چه خدماتي و با چه كيفيتي مي خواهد ارائه دهد. حتي يك طرح ظاهري اوليه در ذهن خود داشته باشد.

در مرحله بايد بهترين شركت طراحي اپليكيشن را انتخاب كند. مي توان گفت سخت ترين قسمت كار همين انتخاب است. براي شناخت يك شركت طراحي اپليكيشن حرفه اي و تجربه و تخصص تيم آن كافيست نمونه كارهاي شركت مشاهده شود. پس از انتخاب شركت با مشورت با تيم طراحي اپليكيشن بايد به يك طرح نهايي و مطلوب رسيد.

از اين مرحله به بعد وظايف بر دوش شركت و تيم طراحي اپليكيشن است. اين افراد با تخصص خود بايد بتوانند يك اپليكيشن با ظاهري ساده و كاربرپسند طراحي كند كه تمامي انتظارات كسب و كار و مشتريانش را برآورده كند.

در مرحله بعدي اپليكيشن طراحي و ساخته مي شود. حال بايد اپليكيشن توسط افراد مختلفي تست شود تا احيانا اگر مشكل يا باگي داشت قبل از انتشار برطرف شود. و در انتها اپليكيشن منتشر خواهد شد.

منبع: طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز https://nopardazco.com/blog/app-development/276-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D9%87%D8%A7-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۶:۲۹ توسط:حسينيان موضوع:

طراحي سايت استان تهران

با توجه به پيشرفت روز افزون اينترنت در كشورمان شاهد گسترش طراحي وب سايت ها و اپليكيشن هاي موبايل مختلف هستيم. طراحي سايت در استان تهران به دليل وجود كسب و كار هاي وابسته به دنياي اينترنت از ملزومات اغلب كسب و كار ها به حساب مي آيد. اگر قصد رشد و افزايش فروش كسب و كار خود را داريد پيشنهاد ما اين است كه همين امروز نسب به طراحي يك سايت حرفه اي اقدام نماييد.

شركت نوپرداز ارائه دهنده خدمات طراحي سايت تهران آماده دريافت ايده و طرح شما و پياده سازي آن به بهترين شكل ممكن مي باشد. ما تلاش داريم تا با بهره گيري از جديدترين متد هاي روز دنيا در زمينه طراحي سايت بهترين خدمات را به همشهريان عزيز در استان تهران ارائه دهيم. جهت مشاهده نمونه كار هاي متنوع شركت نوپرداز و همچنين بررسي محصولات مي توانيد به بخش مربوطه مراجعه نماييد.

اما در شهر تهران چه زمينه هاي اقتصادي براي فعاليت در فضاي مجازي و سايت ها وجود دارد؟ در ادامه به معرفي استان تهران و شغل طراحي سايت در تهران مي پردازيم. 

سفارش طراحي سايت حرفه اي در تهران

شما مي توانيد پس از تهيه جزئيات كامل از پروژه خود نسبت به سفارش طراحي سايت اقدام نماييد و در صورت وجود هر گونه ابهام در اين زمينه با متخصصان شركت نوپرداز تماس برقرار نماييد.  قطعا اين افراد براي هر چه حرفه اي تر پياده شدن پروژه شما راه كار هايي را به شما ارائه مي دهند. متاسفانه بسياري از افراد با مراجعه به شركت هاي نامعتبر و سفارش طراحي سايت حرفه اي مشكلات جبران ناپذيري را براي كسب و كار خود ايجاد نموده اند.

استفاده از جديد ترين تكنيك هاي روز دنيا در زمينه طراحي سايت يكي از روش هاي مخصوص ما براي كسب رضايت مشتريان مي باشد. شركت نوپرداز آماده ارائه خدمات طراحي سايت به مشتريان عزيز در شهر تهران مي باشد.

وضعيت اقتصادي استان تهران

تهران به عنوان مهم ترين شهر اقتصادي كشور محسوب مي شود. قيمت زمين ها در برخي مناطق اين استان بسيار بالا بوده و جزء گران قيمت ترين زمين هاي دنيا نيز به حساب مي آيد. تهران به دليل اين كه پايتخت ايران است زودتر از شهر هاي ديگر با معماري مدرن جهان آشنا گرديد و از اين نظر نيز پيشرفت زيادي داشته است. در اين استان كاخ هاي متعددي وجود دارند كه اغلب آن ها در زمان قاجار و ناصرالدين شاه ساخته شده اند. در استان تهران شركت هاي بزرگي در زمينه هاي مختلف در حال فعاليت هستند و زمينه كاري براي شاغلان در رشته هاي مختلف از جمله IT در اين شهر بسيار مناسب مي باشد.

https://nopardazco.com/blog/web-developer/85-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86


برچسب: طراحي سايت استان تهران،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۲۵:۰۱ توسط:حسينيان موضوع:

ساب دامين چيست؟ آيا ثبت ساب دامين در گوگل وبمستر ضروري است؟

مدتي پيش سوال جالبي درباره ثبت ساب دامين از من پرسيده شد كه تصميم گرفتم در اين مقاله به آن پاسخ بدهم. پاسخ ساده اين است كه بله چون گوگل با ساب دامين سايت شما مانند يك دامنه جديد برخورد خواهد كرد و حتي نياز به ايجاد نقشه سايت جديد است. و به همين جهت نياز دارد تا به موضوع سايت جديد شما پي ببرد.

براي ثبت سايت يا ساب دامين خود در گوگل وبمستر به آموزش زير مراجعه كنيد.

آموزش ثبت سايت در گوگل وبمستر

اما در ادامه به مباحث جامع تري در اين مورد خواهيم پرداخت:

ساب دامين چيست؟

يك ساب دامين يك بخش اضافه شده به دامنه اصلي سايت شما است. ساب دامين ها براي سازماندهي و حركت بهتر به بخش هاي مختلف وب سايت شما ايجاد مي شوند. شما مي توانيد از چنديد ساب دامين در وب سايت خود استفاده كنيد.

مانند مثال : blog.yourwebsite.com

در اين مثال blog يك ساب دامين از دامنه اصلي (yourwebsite) است. و (.com) نيز يك دامنه سطح بالا (TLD) محسوب مي شود. 

دلايل استفاده از ساب دامين چيست؟

دلايل زيادي براي استفاده از ساب دامين ها وجود دارند كه در ادامه به بررسي چند مورد مهم مي پردازيم:

  • شايع ترين مورد استفاده از يك ساب دامين تست و راه اندازي يك وب سايت است. اغلب توسعه دهندگان وب، سايت پيشنهادي خود را در يك زير دامنه ايجاد مي كنند و پس از طي مراحل و رفع ايرادات آن را به دامنه اصلي منتقل مي نمايند.
  • همچنين شما مي توانيد از ساب دامين ها براي كاربران خاصي كه به وب سايت شما مي آيند استفاده نماييد. وب سايت هايي مانند blogger.com از اين طريق امكانات سفارشي شده اي را به مخاطبان خود ارائه مي دهند.
  • همچنين وب سايت هاي بسياري هستند كه از ساب دامين ها براي نمايش نسخه موبايل وب سايت خود استفاده كرده اند. اين كار در واقع بعنوان جايگزيني براي نسخه ريسپانسيو سايت شما خواهد بود.

نكته: به خاطر داشته باشيد كه ساب دامين ها در سازماندهي محتوا وب سايت شما بسياري نقش موثري دارند.

ساب دامين سايت شما تاثيري در سئو سايت شما نخواهد داشت. پس توصيه مي كنيم اگر نسبت به اين قضيه شك داريد همه چيز را در همان دامنه نگه داريد و از استفاده از زير دامنه براي سايت هاي عمومي اجتناب كنيد.

از ساب دامين استفاده كنيم يا ساب دايركتوري؟

همانطور كه در ابتدا گفتم چون ساب دامين به طور مجزا به گوگل معرفي مي شود پس نمي تواند به وضعيت سئو داخلي وب سايت شما به طور مستقيم كمك كند و فقط براي سازماندهي بهتر مورد استفاده قرار مي گيرند. اما اگر سئو وب سايت شما برايتان اهميت دارد بهتر است از ساب دايركتوري ها استفاده كنيد. شما با استفاده از ساب دايركتوري ها شما وب سايت هايي مختلف در زير شاخه اي از دامنه اصلي خود ايجاد خواهيد نمود. 

براي اين كه بهتر متوجه اين موضوع شويد به تصوير زير دقت كنيد

ساب دامين چيست

چگونه ساب دامين را از گوگل وبمستر حذف كنيم؟

متاسفانه انجام اين كار خيلي هم آسان نيست. چون گوگل دامنه و ساب دامين هاي شما را به صورت كاملا جداگانه پردازش مي كند. 

براي اينكه هر يك از اين زيردامنه ها را از جستجوي Google حذف كنيد، ابتدا بايد آنها را در گوگل وبمستر بررسي كنيد و سپس آنها را به صورت جداگانه حذف كنيد. همچنين شما بايد اطمينان حاصل كنيد كه هر فايل robots.txt ساب دامين به طور كامل زيردامنه هاي مربوط به خود را disallow كرده است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۴:۲۶ توسط:حسينيان موضوع:

طراحي سايت سئو شده

طراحي سايت سئو شده با توجه به ساختار برنامه نويسي وب سايت شما توسط شركت نوپرداز انجام مي گرد. جهت ثبت سفارش و يا دريافت مشاوره تماس بگيريد.

سئو و بهينه سازي سايت!!! يكي از مهمترين عوامل در طراحي يك سايت همين سئو وب سايت است. با سئو سايت شما مي توانيد جايگاه هاي برتر گوگل و صفحات اول را از آن خود كنيد. و در اين صورت است كه به موفقيتي چشمگير مي رسيد. سئو سايت مهمترين بخش از طراحي و مديريت يك سايت مي باشد. آيا هدف ما از طراحي سايت چيزي جز جذب مشتري و جلب رضايت اوست؟ حال اگر سايت شما در صفحات اول نباشد طراحي سايت بيهوده است چون بازديد از سايت بسيار كم است.

پس بايد به طراحي سايت سئو شده بسيار اهميت دهيد. در ادامه با همراه باشيد تا درباره ي مفاهيم سئو و اهميت طراحي سايت سئو شده با شما صحبت كنيم.

منظور از طراحي سايت سئو شده چيست؟

در ابتدا بايد بدانيم منظور از سئو سايت چيست؟ سئو سايت روش ها و عملياتي در محتواگذاري و حتي طراحي سايت است كه باعث مي شود سايت شما در صفحات اول گوگل قرار بگيرد. حال منظورمان از طراحي سايت سئو شده چيست؟

از ابتداي طراحي يك سايت از طراحي گرافيكي گرفته تا شيوه ي كد زدن مي توانيم سئو سايت را در نظر گرفته و اعمال كنيم. يعني معماري سايت به صورت سئو شده طراحي شود. در اين صورت سرعت بارگذاري سايت نيز بسيار بالا خواهد رفت. همچنين بايد به طراحي واكنشگرا و منطبق با گوشي سايت نيز توجه كنيم. مي پرسيد اين عامل چه تأثيري در سئو دارد؟ امروزه بيشتر كاربران با گوشي هاي موبايل خود از سايت ها بازديد مي كنند. حال تصور كنيد سايتي رسپانسيو طراحي نشده باشد، در اين صورت كاربر در بازديد از سايت با گوشي اذيت شده و به سرعت از سايت خارج مي شود. اين خارج شدن سريع كاربر از سايت روي سئو سايت تأثير منفي دارد.

پس از طراحي سايت و اعمال تمامي نكات و اصول براي طراحي سايت سئو شده، بايد در محتوا گذاري و توليد مطالب دقت كنيد. شما بايد با اصول سئو خارجي آشنا باشيد. نوشتن محتواي يونيك و كاربردي، توجه به سئوي تصاوير و ويدئو، برچسب ها و كلمات كليدي و لينك هاي داخلي و خارجي از جمله اصول سئو هستند كه بايد پس از طراحي سايت نيز رعايت شود. و البته بهتر است اين وظايف به عهده يك متخصص سئو سپرده شود تا با تغيير الگوريتم هاي اصلي گوگل مشكلي براي سايت پيش نيايد.

طراحي سايت سئو شده

اميدواريم كه با مفهوم سئو و طراحي سايت سئو شده آشنا شده باشيد. اما اگر نيازمند اطلاعات بيشتري درباره ي سئو و اهميت آن هستيد، مي توانيد ساير مقالات وب سايت نوپرداز در زمينه سئو و بهينه سازي سايت را مطالعه كنيد.


برچسب: طراحي سايت سئو شده،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۲۳:۴۰ توسط:حسينيان موضوع:

طراحي اپليكيشن

خدمات پشتيباني طراحي اپليكيشن موبايل شركت نوپرداز به صورتي كاملا حرفه اي بوده و مطابق با بند هاي ذكر شده در قرارداد انجام مي گردد. ارائه با كيفيت ترين خدمات پشتيباني يكي از اصولي است كه در شركت نوپرداز به آن توجه خاصي مي شود. پشتياني به صورت يك سال رايگان بوده و متخصصان برنامه نويسي شركت جهت كسب رضايت مشتريان گرامي در سريع ترين زمان ممكن تغييرات و نياز هاي كاربران را انجام خواهند داد. 

همچنين انتشار اپليكيشن توليد شده در ماركت هاي مختلف به صورت رايگان انجام خواهد شد و مشتريان هزينه اي از اين بابت پرداخت نخواهند كرد. در صورت بروز هر گونه مشكل برنامه نويسي در اپليكيشن منتشر شده تيم برنامه نويسي شركت موظف است در سريع ترين زمان ممكن نسبت به برطرف نمودن نقص فني وارد عمل شود. 

همچنين شما مي توانيد قبل از شروع به طراحي اپليكيشن با متخصصان شركت در اين زمينه صحبت كنيد و راه كار هاي آن ها را براي بازخورد بهتر اپليكيشن مورد نظر دريافت نماييد. در تمام اين مراحل تيم طراحي اپليكيشن موبايل نوپرداز در كنار شما خواهد بود و در مسير دست يابي شما به اهداف مورد نظرتان شما را همراهي خواهد كرد. شما مي توانيد براي كسب اطلاعات و نياز سنجي اپليكيشن مورد نظر خود با ما تماس حاصل فرماييد.

دلايل موفقيت اپليكيشن هاي موبايل چيست؟

امروزه سرمايه گذاري در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل به يكي از بهترين روش هاي سرمايه گذاري در ايران شناخته شده است. البته در بسياري از مواقع به دليل نداشتن اطلاعات درست در زمينه طراحي اپليكيشن هاي موبايل اين سرمايه گذاري به نتيجه مطلوبي ختم نمي گردد. اما سوالاتي وجود دارند كه بايد پاسخ آن ها را يافت. چه عواملي باعث موفقيت يك اپليكيشن موبايلي مي شود؟ 

در واقع دليل اصلي موفقيت اپليكيشن هاي موبايل، استراتژي به كار رفته در چرخه توليد آن ها مي باشد. استفاده از متخصصان و برنامه نويسان حرفه اي و با سابقه، قيمت گذاري مناسب و به صورت رقابتي، انجام تبليغات درست از جمله مهم ترين فاكتور هايي هستند كه در روند توليد يك اپليكيشن موبايل تاثيرات به سزايي دارند. به عنوان برترين اپليكيشن هاي دنيا در سال 2017 مي توان به ۱Weather، Applock اشاره داشت. در بين اپليكيشن هاي ايراني هم مي توان اپليكيشن هاي ديوار، باد صبا، جعبه ابزار، آپارات و تلگرام فارسي را به عنوان برترين ها برگزيد.

طراحي اپليكيشن فروشگاه اينترنتي حرفه اي

با گسترش روز افزون فروشگاه هاي اينترنتي و تمايل بيشتر مردم براي خريد نمودن از آن ها، اغلب كسب و كار ها به سمت طراحي و ساخت اپليكيشن فروشگاه اينترنتي سوق پيدا كرده اند. ما در شركت نوپرداز آماده هستيم تا بهترين خدمات در اين زمينه را به شما ارائه دهيم تا نتيجه اي حرفه اي و رضايت بخش را براي شما داشته باشد.

ما تلاش داريد تا با استفاده از به روز ترين تكنيك هاي روز دنيا و بهره گيري از كادري متخصص در اين زمينه بهترين اپليكيشن فروشگاهي را براي شما ايجاد نماييم.

مستندات طراحي اپليكيشن موبايل

در هر پروژه اي استفاده از مستندات درست و اصولي يك امر ضروري محسوب مي شود و عدم توجه به آن مي تواند سبب ايجاد خسارات جبران ناپذيري گردد. در حقيقت اغلب پروژه هايي كه بر پايه مستندات دقيق تكميل مي شوند شانس بيشتري براي موفقيت در بازار خواهند داشت. در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل نيز اين موضوع صادق است.

شما بايستي جزئيات كاملي از صفحات مختلف اپليكيشن، امكانات مورد نياز شما در آن، توضيحاتي مربوط به هر بخش اپليكيشن و دستگاه هايي كه قرار است در آن نمايش داده شود ارائه دهيد تا متخصصان ما بتوانند به بهترين شكل و بر اساس مستندات آن را پياده سازي نمايند. در صروتي كه در هنگام ساخت اپليكيشن موبايل به مستندات در تمام مراحل پياده سازي توجه شد امكان توسعه اپليكيشن در آينده بسيار ساده تر خواهد بود.

طراحي اپليكيشن نوپرداز؟

شركت نوپرداز قبل از انجام هر عملي ابتدا به مشاوره و آناليز نوع درخواست مشتري مي پردازد و پس از آن با ارائه مشاوره هاي رايگان بهترين راه كار را به مشتريان خود ارائه خواهد داد. سپس اقدام به طراحي رابط گرافيكي زيبا و كاربر پسند مي كند (كه در بالا درباره اهميت آن صبحت كرديم) و بعد به دست آمدن توافق در مرحله تاييد گرافيك اقدام به وارد كردن اطلاعات و پياده سازي و بهره برداري اپليكيشن و سپس پشتيباني مي نمايد. استفاده از ابزار هاي روز دنيا در زمينه طراحي اپليكيشن موبايل و بهره گيري از تيمي حرفه اي و متخصص رمز موفقيت شركت نوپرداز براي طراحي اپليكيشن ها مي باشد.

خدمات طراحي اپليكيشن موبايل در شركت نوپرداز به اين گونه مي باشد كه ابتدا به تحليل و بررسي جزئيات پروژه پرداخته مي شود. پس از آن طراحي گرافيكي اپليكيشن صورت مي گيرد و پس از تاييد طرح گرافيكي توسط مشتريان، اقدام به برنامه نويسي و پياده سازي پروژه با استفاده از حرفه اي ترين متد هاي طراحي روز دنيا مي شود. همچنين تراكنش هاي انجام شده در اپليكيشن ها و اطاعات مهم كاربران در بالاترين سطح امنيتي پردازش خواهند شد.

هزينه طراحي اپليكيشن موبايل

هزينه طراحي اپليكيشن در شركت نوپرداز بر اساس مستندات تهيه شده و جزئيات پروژه مورد نظر مشتري تعيين خواهد شد. معمولا هزينه اپليكيشن هايي كه با تكنولوژي هاي نويني مانند ري اكت و آيونيك طراحي مي شوند كمتر خواهد بود اما اپليكيشن هاي نيتيو علارقم وقت گير تر بودن و داشتن هزينه هاي بالاتر، در ارتباط با سخت افزار سيستم پر سرعت تر و دقيق تر هستند. ما در نوپرداز تلاش نموده ايم تا منصفانه ترين قيمت ها را بر اساس خواسته هاي مورد نياز مشتريان ارائه دهيم و همچنين با ارامه خدمات تا يك سال همواره پا به پاي شما در پياده سازي ايده مورد نظر تان هستيم.


برچسب: طراحي اپليكيشن،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۵۱:۱۰ توسط:حسينيان موضوع: